Opgelost door Postcode Loterij: Appeltaart cadeau van Hema zonder saldo

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 72545
Gebruiker
Monique
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Beste Postcodeloterij,

Ik heb drie kaarten voor een appeltaart cadeau gewonnen met de Postcodeloterij. Maar toen ik deze wilde inleveren bij de Hema op kronenburg in Arnhem deed een van de kaarten het niet. "Er stond geen saldo op'' zei de kassière . De kassière kon mij niet verder helpen en verwees mij naar jullie. De andere kaarten deden het wel gewoon . Hoe kan dit en hoe krijg ik toch saldo op mijn kaart?

Ik heb al een reactie geschreven op een andere site .

met vriendelijke groet,

Monique

De oplossing

Graag wil ik een snelle oplossing voor dit probleem, oftewel het saldo op mijn cadeau kaart.

3 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Hulzen,
    Wat vervelend dat één van de kaarten geen saldo bevat. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We sturen u daarom graag een nieuwe HEMA-cadeaucard ter waarde van 5 euro toe. Deze kunt u binnen twee weken in huis verwachten. We vertrouwen erop u hiermee voldoende geholpen te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij
  2. Auteur
    Monique
    Datum
    Beste postcodeloterij ,Hartelijk bedankt voor de snelle reactie en oplossing Met vriendelijke groet
    Monique
  3. Auteur
    Monique
    Datum
    Super deze snelle service !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monique
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?