Klacht Postcode Loterij: Bedrog

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 80975
Gebruiker
@d Breda
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Hoe kan je iemand bingokaarten toesturen en daarbij vermelden "Alstublieft, hier zijn uw Bingoloten voor vanavond", terwijl de opname al gemaakt zijn en de winnaar van de bingo s'-avonds ook al in beeld kom.
Zo kan je wel veel gratis loten geven.

De oplossing

Excuses aan alle deelnemers

4 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Van Zalinge,
    Wat jammer om te horen dat u er zo over denkt. De aflevering wordt inderdaad een paar dagen van tevoren opgenomen. Echter is de Postcode Loterij Bingo wel live. Dit onderdeel wordt tijdens de uitzending toegevoegd en het videofragment van Winston vindt daadwerkelijk op dat moment plaats. Ook wij weten tot vlak voor de uitzending niet wie de Bingowinnaar zal zijn. Wij wensen u voor de laatste uitzending dan ook veel geluk toe.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    @d Breda
    Datum
    Ik krijg dus 's-morgens via de mail loten waarvan bekend is dat er geen prijs opvalt.
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Van Zalinge, dit is zeker niet het geval. De Bingo-trekking vindt vlak voor de uitzending plaats. Zo weten wij inderdaad vlak voordat de uitzending begint wie de thuiswinnaar wordt. Dit maakt het mogelijk dat Winston op tijd bij de thuiswinnaar is om hem of haar te verrassen. Mocht u met uw Bingokaarten geen Bingo hebben, is het alsnog mogelijk om in de prijzen te vallen. Wanneer een andere deelnemer in uw postcode de thuiswinnaar is, wordt het gewonnen bedrag ook nog eens verdeeld over alle andere deelnemers in deze winnende postcode. Wij hopen dat dit een antwoord op uw vraag is.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
  4. Auteur
    @d Breda
    Datum
    De postcodeloterij doet zich hiermee wel erg gemakkelijk af, ik kan een dergelijk feit beter gelijk bij Peter Plasman melden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
@d Breda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen