Opgelost door Postcode Loterij: Bel me niet/ mail me niet register invoeren voor ongewenste post van de postcodeloterij

Twist

Ik erger me al zo lang ik hier woon aan de mailings/ reclames van de postcodeloterij. Ik heb van alles geprobeerd om de postcodeloterij te laten stoppen met het toesturen van hun rotzooi. Vele malen hun post teruggestuurd met de melding dat ik me nooit aan heb gemeld voor hun post of diensten en die dus ook niet wenst te ontvangen. De lawine gaat onverminderd door. Ik wil graag weten hoe ik efficiënt hier een einde aan kan maken. Bestaat er niet iets als 'mail me niet' zoals bij het bellen?
Omdat ik in de bijstand zit is de verleiding groot om mee te doen, en mezelf nog dieper in de put terug te vinden. Hoe beleefd moet ik blijven als zij je 'onderlawinen' met hun zooi?

GEEN post meer van de loterij! Mijn adres definitief verwijderen uit het bestand!

Postcode Loterij
    Beste dhr./mevr. Stouwdam,Het spijt ons te horen dat er eerder niet op uw verzoek is ingegaan. Bij deze willen we u mededelen dat we het voor u in orde hebben gemaakt. Er zal vanaf heden geen post meer worden gedrukt op uw naam en adres. We willen u wel vragen rekening te houden met een overgangsperiode waarin u nog enkele poststukken van ons kunt ontvangen. Er wordt namelijk gewerkt met voorgedrukte post. Het is helaas niet mogelijk om deze nog tegen te houden. Onze excuses voor het ongemak. We hopen u hiermee voldoende geholpen te hebben.Met vriendelijke groet,Webcareteam Postcode Loterij
    Twist
    Voor het moment is er juist gehandeld. Toch moet blijken op de (langere) duur of het ook daadwerkelijk goed is afgehandeld.