Klacht Postcode Loterij: BELACHELIJK.... ongehoord onfatsoenlijk, laag bij de grond, v.d. postcode loterij

Klachtnummer
# 288699
Gebruiker
M.A. Boin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hoe DURFT de nationale postcode loterij mij ONGEVRAAGDE rommel/brieven....e.d. te sturen....???. Afgelopen maandag lag er WEER een envelop op de mat met : HERINNERING......!!!..????........mijn hart klopte benauwd in mijn keel.... WAT NUUUUUUU WEEEEER......... Ik kreeg bijna een hyperventilatie aanval.... na alle ellende - door iemand anders veroorzaakt - uit het verleden, wil ik NIET, lastig gevallen door ZO'N ASOCIALE envelop met HERINNERING erop van een bedrijf waar ik GEEN klant ben..... op de ACHTERKANT, van de envelop de firma naam...... alsof je dat onmiddellijk ziet, als je bijna een hartaanval hebt gehad. SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZELFS voor niets vermoede mensen die wel, gezond van lijf en leden zijn is DEZE ENVELOP, ( ongevraagde rotzooi)... TE BELACHELIJK VOOR WOORDEN .....HAAL MIJN, GEGEVENS UIT DE ADMINISTRATIE......ik heb OOK een klacht tegen jullie, ingediend bij de reclame code commissie............................

De oplossing

PERSOONLIJKE excuses. Dus geen brief - mail o.i.d. !!! Een bewijs dat mijn gegevens uit jullie administratie is gehaald. Kan die medewerker(ster) gelijk aan mij persoonlijk overhandigen!! EN een excuus brief aan al die andere nietsvermoedende burgers, die OOK deze rommel in de brievenbus kregen.....

Bijlagen

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Boin,

    Bedankt voor uw melding. We hebben u vandaag hierover gebeld.

    We hebben in het gesprek benadrukt dat wij het heel vervelend vinden dat onze mailing bij u zulke onprettige gevoelens had veroorzaakt. Dit was niet onze bedoeling en hiervoor hebben we u persoonlijk onze verontschuldigingen aangeboden.

    Uit uw bericht begrijpen wij dat u geen reclamepost van ons meer wilt ontvangen. Dit heb we voor u in orde gemaakt. Ook ontvangt u geen reclame meer per e-mail en wordt u niet meer gebeld.

    Binnenkort ontvangt u geen reclamepost meer van ons waar uw naam op staat. Ditzelfde geldt voor post, geadresseerd aan 'de bewoners van' het door u doorgegeven adres. Mogelijk ontvangt u nog reclamepost, e-mail of wordt u nog gebeld in de komende zes weken, omdat dit al is voorbereid en niet meer is tegen te houden.

    Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost van de Nationale Postcode Loterij ontvangt, kunt u een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

    We vertrouwen erop dat we hiermee uw klacht naar tevredenheid hebben behandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    M.A. Boin
    Datum
    Waarschijnlijk heeft de postcode loterij een speciale afdeling/grote groep medewerkers die klachten zoals die van mij, af moet wimpelen. Een grote groep mensen die niets anders doen, dan klachten behandelen. Dus symptoom bestrijding. Als de oorzaak van de ziekte ( mensen niet stalken) behandeld wordt, is deze afdeling niet nodig....................