Klacht Postcode Loterij: Bellen en post en niet ingaan op een verzoek te stoppen met reclame

Bart

Vorig jaar al verschillende keren correspondentie gehad met de postcode loterij over het ongevraagd bellen naar mobiele telefoon en vaste telefoon.
Na een bevestiging dat post en telefoon verkeer zou stoppen constateer ik dit jaar weer dat er gewoon gebeld wordt.
Het bel me niet register werkt ook al niet..........Het is gewoon terreur.
Na een familie drama, krijg je telefoon van de postcode loterij. je ontploft als elke telefoon belangrijk voor je is, en dat er dan zo`n persoon belt om zieltjes te winnen.

Ik heb geen enkel goed woord over voor deze manier van zieltjes winnen, ook de excuus brieven met de text we zullen stoppen met reclame toesturen en contact zoeken is gewoon een zoethoudertje......

Een gepaste coulance doordat ik veel tijd bezig ben geweest met mailen, en contact zoeken, zeker nu dit liedje weer helemaal opnieuw begint.

Stoppen met alle reclame van dit bedrijf.

Postcode Loterij
    Beste heer Berne,Wat jammer om te horen dat u er zo over denkt. Het is uiteraard niet onze bedoeling u tot last te zijn. Alle klachten die wij ontvangen nemen wij serieus en proberen we zo goed mogelijk op te lossen. We hebben het even nagekeken in ons systeem en zien dat de post al lange tijd niet naar u verstuurd wordt. Uw telefoonnummer kunnen we echter niet nakijken omdat wij deze niet van u ontvangen hebben. Wilt u ons deze nog toezenden via een privé opmerking? Een uitleg over de werking van het Bel-me-niet Register vindt u terug op http://bit.ly/1kOvxwnAlvast bedankt.
    Webcareteam Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?