Opgelost door Postcode Loterij: Bestellen kaarten Billy Elliot

Hanneke

Het lukt mij ook niet om verder te komen. Ben al 2 uur bezig met kaartjes voor 22 mei. Ben bang dat ze straks weg zijn. 'Bestelling afronden' reageer niet: heb al 2 nieuwe pogingen gedaan, maar helaas.

Ik wil graag 4 plaatsen voor vrijdag 22 mei.

Postcode Loterij
    Beste mevrouw Mallant,
    Wat vervelend om te horen. Wij hebben het even voor u gecontroleerd, maar wij krijgen nu de melding dat de code al is gebruikt. Mocht u niet zeker weten of u de juiste datum heeft gereserveerd, dan adviseren wij u om contact op te nemen met het ticketcenter Open Offerte. Open offerte, te bereiken op 088 - 62 37 010 (lokaal tarief), gaat over het placeren. Wij gaan er vanuit dat het op deze manier wordt opgelost. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan horen wij het graag.
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
    Hanneke
    Ik heb zelf 's morgens gebeld. Helaas waren de kaarten voor de 22ste weg, wel 4 losse plaatsen. Dat zou ook de reden zijn geweest waarom het systeem bleef 'hangen'. Dat maakt het boekingssysteem wel onbetrouwbaar en weinig klantvriendelijk. Het vervelende is ook dat je alleen tussen 10.00 en 12.00 uur kunt bellen, dus nog een reden om het systeem klantvriendelijker te maken.

Hanneke

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?