Opgelost door Postcode Loterij: Bestellen kaarten Billy Elliot

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 97798
Gebruiker
Hanneke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het lukt mij ook niet om verder te komen. Ben al 2 uur bezig met kaartjes voor 22 mei. Ben bang dat ze straks weg zijn. 'Bestelling afronden' reageer niet: heb al 2 nieuwe pogingen gedaan, maar helaas.

De oplossing

Ik wil graag 4 plaatsen voor vrijdag 22 mei.

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Mallant,
    Wat vervelend om te horen. Wij hebben het even voor u gecontroleerd, maar wij krijgen nu de melding dat de code al is gebruikt. Mocht u niet zeker weten of u de juiste datum heeft gereserveerd, dan adviseren wij u om contact op te nemen met het ticketcenter Open Offerte. Open offerte, te bereiken op 088 - 62 37 010 (lokaal tarief), gaat over het placeren. Wij gaan er vanuit dat het op deze manier wordt opgelost. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan horen wij het graag.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Hanneke
    Datum
    Ik heb zelf 's morgens gebeld. Helaas waren de kaarten voor de 22ste weg, wel 4 losse plaatsen. Dat zou ook de reden zijn geweest waarom het systeem bleef 'hangen'. Dat maakt het boekingssysteem wel onbetrouwbaar en weinig klantvriendelijk. Het vervelende is ook dat je alleen tussen 10.00 en 12.00 uur kunt bellen, dus nog een reden om het systeem klantvriendelijker te maken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hanneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen