Opgelost door Postcode Loterij: Bij activeren pakt hij de laatste 3 cijfers van de kaart niet dus de kaart valtniet te activeren.

# 194120
Neeltje

In activeren pakt of accepteerd hij de laatste 3 nummers van de kaart niet dus de kaart is niet te activeren. Wat nu?

Wat nu te doen om de kaart vooralsnog te activeren .

Postcode Loterij
    Beste mevrouw Beldman,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw DOE MAAR LEKKER DUURZAAM cadeaukaart voor u geactiveerd.

U kunt uw cadeaukaart tot en met 20 november 2016 gebruiken om bij Albert Heijn duurzame producten te kopen. U heeft keuze uit ruim 1500 duurzamere producten, te herkennen aan het DOE MAAR LEKKER DUURZAAM logo. Het tegoed van de kaart hoeft u niet in één keer te besteden.

Op doemaarlekkerduurzaam.nl kunt u het saldo van uw kaart controleren. Op de website staan ook heerlijke recepten.

Ik wens u een smakelijke maaltijd en veel succes met uw deelname!

Nationale Postcode Loterij
    Neeltje
    Super dank voor de snelle, prettige afhandeling van de klacht. Eigenlijk geen klacht maar een probleem dat zich voor deed. Dikke duim. vr. groet.

Neeltje

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?