Klacht Postcode Loterij: Bingo kaart

Klachtnummer
# 66767
Gebruiker
Rashida
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb me aangemeld boor bingo kaart. Dit heb ik helaas maar 2-3 keren ontvangen en daarna niet meer. Ik zou het leuk vinden om het te ontvangen.

De oplossing

Ontvangen van bingo kaart

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Khan,
    Wat leuk om te horen dat u heeft genoten van de bingo! Het klopt inderdaad dat u de afgelopen tijd geen bingokaarten heeft ontvangen. De Miljoenenjacht-bingo wordt namelijk alleen gespeeld tijdens het Miljoenenjacht seizoen. De laatste uitzendingen van het vorige seizoen waren in maart. Op 28 september begint weer een nieuw seizoen. Vanaf dan kunt u ook weer een aantal weken lang meespelen met onze bingo. We wensen u alvast veel speelplezier!Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?