Klacht Postcode Loterij: bingokaart

Klachtnummer
# 40114
Gebruiker
Piet
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al twee weken geen mail met bingokaartcijfers ontvangen.
Nu is mijn vraag hoe het kan dat we eerst wel de bingokaart per mail binnen hebben gekregen en dan later opeens niet meer.

Gewenste oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Neef, Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij graag van u. Wij wensen u veel succes met uw deelname!Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen