Klacht Postcode Loterij: bonuskaart altijd vol na 9 getrokken koffers

leontien

Het valt mij al n ruime tijd op dat na 9koffers altijd de bingo al valt!
Soms gaat de sirene al voordat t 9de getal inzicht is!
Dit is dus n teken dat jullie voortijd al kunnen bepalen waar de thuis bingo valt!
Het zou zo moeten zijn dat de genoemde koffers van de speler ook de getallen op de bingokaart zijn! Dan is t tenminste eerlijk,en niet beinvloedbaar door jullie....!

Postcode Loterij
    Beste heer Rots,

Voorafgaand aan de opname van Miljoenenjacht trekt de notaris uit alle unieke Bingokaarten die op dat moment meespelen een winnende kaart. Op die manier is er altijd een winnaar. Iedere keer als de finalist in de studio een koffer openmaakt, wordt tegelijkertijd een getal van de winnende Bingokaart bekend gemaakt. Na 9 koffers, en dus na 9 Bingogetallen, is de winnende Bingokaart bekend. De finalist weet niet welke Bingogetallen de notaris aan de koffers heeft gekoppeld, waardoor hij of zij geen invloed heeft op het verloop van het Bingospel.

De opnamen van Miljoenenjacht vinden een paar dagen voor de uitzending plaats. Zoals gezegd trekt voorafgaand aan de opname van Miljoenenjacht de notaris uit alle unieke Bingokaarten die op dat moment meespelen een winnende kaart. Op die manier is er altijd een winnaar. Dus na de opname is bekend welke koffers de finalist heeft gekozen en welke Bingogetallen daaraan gekoppeld zijn. Daarmee is ook bekend wie de winnende Bingokaart heeft. Dit geeft Winston Gerschtanowitz de mogelijkheid om zondag ergens in het land een winnaar te bezoeken.

In vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog verdere vragen? U kunt ook contact opnemen met de Ledenservice telnr 0900- 300 1500 ( 50c per gesprek).

Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?