Opgelost door Postcode Loterij: cadeaukaart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130466
Gebruiker
Koby
Datum
2 reacties

Details

De klacht

leuk en cadeaukaart toch nog iets maar het activeren wil niet dus blij gemaakt met een dooie mus doe hier iets aan schandalig gewoon of moeten we verplicht bellen voor € 0.20 p.min ?

De oplossing

zorg dat het wel gaat werken op het internet zo als jullie dat zo graag willen

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Hickmann,

    Wat jammer dat het u eerder niet lukte om uw cadeaukaart te activeren. Ik zie dat u uw cadeaukaart inmiddels heeft geactiveerd.

    U kunt kiezen uit een aanbod van ruim 1400 duurzame producten. U herkent deze producten aan het DOE MAAR LEKKER DUURZAAM logo in de winkels van Albert Heijn. Op doemaarlekkerduurzaam.nl vindt u meer informatie over de producten én verschillende heerlijke recepten.

    Ik wens u alvast een smakelijke maaltijd en veel succes met uw deelname!

    Met vriendelijke groet,

    Roel Eleveld
    Afdeling Ledenservice
  2. Auteur
    Koby
    Datum
    Het is inderdaad gelukt maar voor oudere deelnemers blijft het lastig de klacht kan gesloten worden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koby
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen