Klacht Postcode Loterij: cadeaukaart activeren gaat niet op alle manieren

Nemo

We hebben het geprobeerd met twee kaarten eentje van mijn moeder beiden geef door verkeerde kaartnummer en zondag is niemand bereikbaar en morgen afgelopen erg consument vriendelijk

het te goed storten op bank

Postcode Loterij
    Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw DOE MAAR LEKKER DUURZAAM cadeaukaart met eindgetal 923 voor u geactiveerd. Vriendelijk verzoek ik u het volledige kaartnummer eindigend op 200 aan ons door te geven.

U kunt uw cadeaukaarten tot en met 18 oktober 2015 gebruiken om bij Albert Heijn duurzame producten te kopen. U heeft keuze uit ruim 1400 duurzame producten, te herkennen aan het DOE MAAR LEKKER DUURZAAM logo. Het tegoed van de kaart hoeft u niet in één keer te besteden.

Op doemaarlekkerduurzaam.nl kunt u het saldo van uw kaart controleren. Op de website staan ook heerlijke recepten.

Nemo
    had kan toch niet zijn dat een organisatie waar ik loten koopt deze reactie geeft
    bij deze zou ik mijn lidmaatschap op zeggen bij de postcode loterij
    Geachte heer Alders,

Dank voor uw reactie. Vanwege een technisch probleem is eerder verstuurde antwoord niet op de juiste wijze weergegeven. Onze excuses daarvoor. Zoals aangeven kunt u van de cadeaukaart eindigend op 923 gebruik maken tot
    18 oktober. Voor wat betreft de cadeaukaart eindigend op 200 verzoek ik u het volledige kaartnummer aan ons door te geven.

Wat jammer dat u uw deelname wilt beëindigen.

De snelste manier om uw lotnummers stop te zetten is telefonisch: 0900 - 300 1500 (€ 0,50 per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur.

U kunt uw lotnummer(s) ook per e-mail stopzetten. Stuurt u hiervoor nogmaals een e-mail met daarin uw naam, adres, IBAN (rekeningnummer) en uw lotnummer(s).

U kunt uw opzegging ook via onze website of schriftelijk doen. Meer informatie vindt u op: www.postcodeloterij.nl/opzeggen/alles-wat-u-moet-weten-over-opzeggen.htm

Dank u wel voor uw deelname! Ik hoop dat u in de toekomst weer wilt meespelen in de Nationale Postcode Loterij.

Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?