Opgelost door Postcode Loterij: Cadeaukaart Appeltaar

# 199487
Isabella

In 2013 hebben mijn man en ik allebei een Hema cadeaukaart gewonnen voor een appeltaart..
In de brief staat dat deze onbeperkt geldig zijn.
Ik heb de beide kaarten weg gelegd om die te gaan gebruiken op het moment dat het iets moeilijker rondkomen is.
Nu wilde ik op 6 december 2016 de kaarten gaan gebruiken om online 2 appeltaarten te bestellen voor de verjaardag van mijn zoon maar wat blijkt...
Nadat ik de 2 kaarten van het kartonnetje haalde waar ze op bevestigd zijn staat er een geldigheidsdatum op tot 1 maart 2014!
Hoort ook dit niet in de brief te staan???

2 nieuwe cadeaukaarten van de Hema voor een appeltaart!

Postcode Loterij
    Beste mevrouw Van Hagen,

Wat jammer dat de geldigheidstermijn van uw HEMA cadeaukaarten verlopen is. In principe is het niet mogelijk om prijzen die langer dan een jaar geleden gewonnen zijn, nogmaals op te sturen.

U geeft echter aan dat in de begeleidende brief vermeld staat dat de cadeaukaarten onbeperkt geldig zouden moeten zijn. Kunt u ons misschien een kopie van deze brief als bijlage via het contactformulier op onze website toesturen? Wij gaan dan kijken of we op basis van deze brief iets voor u kunnen betekenen.

Wij zien uw bericht graag tegemoet.

Nationale Postcode Loterij
    Heb een foto gestuurd van de brief... Mvg. Isabella
    Postcode Loterij
    Beste mevrouw Van Hagen,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd.

Nationale Postcode Loterij
    Isabella
    Mail gekregen en zeer tevreden over de afhandeling! Bedankt voor het begrip!

Isabella

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?