Klacht Postcode Loterij: Cadeaukaart doe maar lekker duurzaam kan niet worden geactiveerd!

# 195257
> Klacht > HELP ME

Cadeaukaart doe maar lekker duurzaam kan niet worden geactiveerd!

Foutmelding:

Geen kaart gevonden bij het kaartnummer dat ik zojuist heb ingevoerd.

Compensatie.
Zorgen dat deze probleem wordt opgelost.

Postcode Loterij
    Beste meneer Koot,

Bedankt voor uw bericht.

In onze administratie staat een ander adres bij uw deelname dan hetgeen u opgegeven heeft. Mogelijk is dit de oorzaak dat het niet lukte om de kaart te activeren. Wij willen u adviseren om telefonisch contact op te nemen met onze onze afdeling Ledenservice op 0900 - 300 1500 (€ 0,50 per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur. Of stuur ons uw verzoek via het contactformulier op onze website.

Wij hebben uw DOE MAAR LEKKER DUURZAAM cadeaukaart in ieder geval voor u geactiveerd. U kunt uw cadeaukaart tot en met 4 december 2016 gebruiken om bij Albert Heijn duurzame producten te kopen. U heeft keuze uit ruim 1500 duurzamere producten, te herkennen aan het DOE MAAR LEKKER DUURZAAM logo. Het tegoed van de kaart hoeft u niet in één keer te besteden.

Op doemaarlekkerduurzaam.nl kunt u het saldo van uw kaart controleren. Op de website staan ook heerlijke recepten.

Wij wensen u een smakelijke maaltijd en veel succes met uw deelname

Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?