Bij mijn rtl kerstpakket kreeg ik een gratislot,toen ik hem wilde aktieveren werd er gezegt dat dit nummer al aangemeld was.Hoe kan dit? vr.gr. T.Bosch.
De oplossing
3 reacties
Auteur
Postcode Loterij
Datum
Geachte mevrouw Bosch-Kersbergen, We zien in onze administratie dat uw aanmelding gewoon is doorgekomen. De bevestiging van uw aanmelding heeft u waarschijnlijk vanwege de feestdagen nog niet ontvangen, deze zal een dezer dagen op de mat vallen. Veel geluk gewenst! Vriendelijke groet, Webcare Team Nationale Postcode Loterij
Auteur
Danic
Datum
Het Webcare Team Nationale Postcode Loterij heeft ons gemeld dat de klacht in behandeling is en zij zullen met een passende oplossing komen, dus afwachten.
Auteur
Postcode Loterij
Datum
Beste mevrouw Bosch, de bevestiging valt één dezer dagen op uw deurmat. We wensen u veel geluk met uw deelname. Vriendelijke groet, Webcare Team Nationale Postcode Loterij
Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.