Klacht Postcode Loterij: code was al in gebruik

Klachtnummer
# 90238
Gebruiker
Danic
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bij mijn rtl kerstpakket kreeg ik een gratislot,toen ik hem wilde aktieveren werd er gezegt dat dit nummer al aangemeld was.Hoe kan dit?
vr.gr. T.Bosch.

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Bosch-Kersbergen,
    We zien in onze administratie dat uw aanmelding gewoon is doorgekomen. De bevestiging van uw aanmelding heeft u waarschijnlijk vanwege de feestdagen nog niet ontvangen, deze zal een dezer dagen op de mat vallen. Veel geluk gewenst!
    Vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Danic
    Datum
    Het Webcare Team Nationale Postcode Loterij
    heeft ons gemeld dat de klacht in behandeling is en zij zullen met een passende oplossing komen, dus afwachten.
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Bosch, de bevestiging valt één dezer dagen op uw deurmat. We wensen u veel geluk met uw deelname.
    Vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen