Klacht Postcode Loterij: dagje weg gewonnen, niks in de buurt!

Klachtnummer
# 69479
Gebruiker
kelly
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De maand juni hebben wij een dagje weg gewonnen! Hartstikke leuk natuurlijk. Vooral omdat we t niet breed hebben en zo toch wat leuks met de kids kunnen gaan doen. Echter wij wonen in het zuiden van Limburg en alle uitjes waren op minimaal 2 uur rijden. Dit vindik erg ondoordacht van de Postcodeloterij! Erg jammer ook. Heb de prijs maar weggegeven aan familie die wel in het noorden wonen. Wat ook erg jammer was, zodra ik inlogde met de code, kon ik niet meer terug en moest ik gelijk een keuze maken en boeken. Heb dus niet kunnen overleggen of kunnen bedenken welk uitje wij wouden doen. Al met al...heel jammer van zo n leuke prijs!

De oplossing

Dagje uit in Limburg

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Schutte,
    Wat jammer om te lezen. Het aanbod voor het Dagje Weg wilt namelijk wel eens variëren. We hebben een aantal kaarten beschikbaar per dagje uit. Wanneer we deze kaarten niet meer op voorraad hebben, komt hier iets anders voor in de plaats. Overigens bent u niet verplicht gelijk een keuze te maken als u inlogt. Onderaan de pagina heeft u de mogelijkheid om op de knop ‘Vorige’ te klikken. Zo heeft u met deze code maximaal vier maanden de tijd om het aanbod van het Dagje Weg volgen. In de toekomst heeft u bij deze prijs zeker de mogelijkheid om de opties te overleggen. Vooralsnog danken wij u voor uw feedback, dit zullen wij zeker meenemen. We hopen van harte dat we u binnenkort blij mogen maken met een mooie prijs.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen