Opgelost door Postcode Loterij: De door mij gekozen prijs is nooit ontvangen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 333133
Gebruiker
P.A. de Bont
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn (schoon)moeder van 91 heeft een prijs gewonnen, zijnde een keuze uit diverse musea. Daarbij heeft zij aangegeven te kiezen voor het Rijks Museum. Na lang wachten en diverse telefoontjes met de Postcode loterij ontving zij de telefonische mededeling dat de kaartjes (4 stuks) voor het Rijksmuseum op waren maar later wellicht weer beschikbaar kwamen. Na 6 weken opnieuw contact opgenomen maar tot op heden zonder enig resultaat.

De oplossing

Namens mijn (schoon)moeder wil ik 4 kaarten voor het Rijksmuseum.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer De Bont,

    Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij


Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.A. de Bont
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?