Opgelost door Postcode Loterij: Digitaal opzeggen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 424284
Gebruiker
dieboard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hi,

Heb via twitter aangegeven dat ik het op wil zeggen maar ik krijg maar maar post en dingen opgestuurd. Nu zegt twitter dat ik het per post moet doen, Ik zou zeggen print het uit en gooi het door de bus!

Ik heb het digitaal aangevraagd en je kan het ook digitaal verifiëren dus zou zeggen ga mee met de tijd want niets houd je tegen.

Met vriendelijke groet,

Martijn Helderman

De oplossing

Via dit bericht wil ik mijn abonnement met de volgende gegevens per opzeggen:

Martijn Helderman
Crèmestraat 8
1339HG Almere
IBAN NL46 ABNA 0607 2385 50

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dieboard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen