Opgelost door Postcode Loterij: Dit jaar heb ik wederom geen voordeelagenda ontvangen.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 427710
Gebruiker
Maria
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb voor het zoveelste jaar op rij geen voordeelagenda ontvangen.

Mijn verloofde, die apart van mij ook al jaren mee speelt, heeft deze ook niet ontvangen.

De oplossing

Deze agenda alsnog sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat de Voordeelagenda niet bij u is aangekomen.

    Ik stuur de agenda nog een keer naar u toe. Binnen twee weken ontvangt u deze bij u

    thuis. Voor de Voordeelagenda van uw partner heb ik u een e-mail gestuurd via het bij ons bekende e-mailadres. Ik vertrouw

    erop dat in deze e-mail al uw vragen beantwoord zijn.

    Veel plezier met de Voordeelagenda en succes met uw deelname!

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maria
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nasturen van de voordeel agenda.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen