Klacht Postcode Loterij: Doe maar lekker duurzaam kaart is geblokkeerd

Geldzaak

Ik heb 1xmijn doe maar lekker duurzaam kaart gebruikt. Er staat nog nog 10 euro op maar nu is de kaart geblokkeerd. Als ik de kaart scan bij AH dan foet ie t niet meer. Op de site staat dat de kaart geactiveerd is.

Kunt u uitleg geven hoe dit kan? Ik kan de kaart nu niet meer gebruiken terwijl er nog geld op staat.

Kaart weer bruikbaar maken

Postcode Loterij
    Beste mevrouw Reeuwijk,

Bedankt voor uw melding.

We hebben u vandaag gebeld om aan u door te geven dat de kaart volgens onze gegevens correct geactiveerd is en dat het huidige saldo overeenkomt met uw opgave. Vervelend dat het een keer niet gelukt is om gebruik te maken van de kaart. We rekenen er op dat het u bij een andere kassa wel zal lukken om met uw DOE MAAR LEKKER DUURZAAM cadeaukaart alsnog een betaling te kunnen verrichten voor uw aankopen uit het aanbod van duurzamere producten bij Albert Heijn.

In het geval dat het onverhoopt, door wellicht een technische oorzaak, niet zou lukken om de kaart te gebruiken dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen, zodat wij voor een passende oplossing kunnen zorgen!

We vertrouwen erop uw klacht hiermee op passende wijze te hebben afgehandeld.

Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?