Klacht Postcode Loterij: doe maar lekker duurzaam

marijke

Geachte heer, mevrouw
wij hebben een lekkere beenham met het keurmerk beter leven gekocht maar deze blijkt niet mee te doen in uw actie volgens de dame achter de counter.
wij hebben begrepen dat de artikelen met het voorgeschreven keurmerk meedoen en met de cadeau kaart dus betaald kunnen worden. Klopt dit verhaal van deze dame? als dit zo is zouden wij het prettig vinden als dit duidelijker naar voren komt om misverstanden te voorkomen.
wij zien uw antwoord graag tegemoet.
met vriendelijke groet Marijke Simons

duidelijkheid en als de beenham wel bij de actie hoort vinden wij een vergoeding op zijn plaats. Bon en beenham (in de vriezer) aanwezig.

Postcode Loterij
    Beste mevrouw Simons,
    Er is een speciale selectie van zo'n 600 producten gemaakt die meedoen aan de 'Doe Maar Lekker Duurzaam actie'. Uiteraard zijn al deze producten voorzien van een bepaald keurmerk. Hier http://bit.ly/1FaD30J kunt u een lijst vinden van alle deelnemende producten. Bovendien zouden alle producten ook met een 'Doe Maar Lekker Duurzaam bordje' in de Albert Heijn gemarkeerd moeten zijn. Indien er geen bordje bij het product heeft gestaan en het staat ook niet op de lijst vermeld, mag u aannemen dat de dame achter de counter gelijk had. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Webcareteam Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?