Opgelost door Postcode Loterij: Doemaarlekker(niet)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130463
Gebruiker
Anoniem
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Duurzaam geprobeerd te activeren via internet, server ligt er kennelijk duurzaam uit.

Waardeloos die kaart

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Dinger,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben inmiddels gezien dat u gebruik heeft kunnen maken van de Doe Maar Lekker Duurzaamkaart.
    Wij hopen dat u er veel plezier van heeft gehad.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Dat klopt wel, nadat ik uiteindelijk heb gebeld. Maar u gaat volstrekt voorbij aan het feit dat internet er kennelijk lang uitlag en het redelijk tijdrovend en ingewikkeld was om die kaart te verzilveren.
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Dinger,

    Naar aanleiding van uw eerder verstuurde berichten, hebben wij u vandaag een email gestuurd.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    In eerste instantie werd de klacht wat al te makkelijk afgedaan, maar dat hebben ze bij de tweede reactie goedgemaakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen