Klacht Postcode Loterij: Doorverwijzen naar bel-me-niet en postinfofilter

Klachtnummer
# 174044
Gebruiker
Rich
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na het lezen van ongewenste reclame van de pcl, reageren ze met een "nee" sticker op je bb.
Maar die helpen niet want het is geadresseerde post "aan de bewoners van".
Ze verwijzen in hun reactie niet door naar het bel-me-niet register en postinfofilter zodat je niet meer gebeld en "aan de bewoners van" niet meer krijgt.
Veel mensen storen zich aan die loterijen post.
Op donderdag als "aan de bewoners van" tussen de post.
Op zaterdag de zelfde bij de huis aan huis!!!!!!!
De stalker bb award gaat naar de loterijen of ziggo daar ben ik nog niet uit.

3 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste heer Meijer,

    Dank voor uw bericht. Onze excuses dat u post van ons ontvangt terwijl u daar geen prijs op stelt. Wij hebben uw adres en telefoonnummer opgenomen in ons Recht van Verzet. Dit betekent dat u niet door ons wordt gebeld en geen geadresseerde post meer van ons ontvangt. Wij vragen u vriendelijk rekening te houden met een overgangsperiode, omdat post die al voor verzending klaar ligt niet meer door ons kan worden onderschept. Voor ongeadresseerde post kunt u inderdaad een nee-nee sticker op uw brievenbus plakken.

    Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Rich
    Datum
    Wil graag dat ze mensen doorverwijzen naar bel-me-niet register of/en postinfofilter.
    Dit antwoord is automatisch gegenereerd.
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Meijer,

    Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen