Opgelost door Postcode Loterij: Email misbruik postcodeloterij - vriendenloterij

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 289572
Gebruiker
Capellenaartje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op het email adres, welke ik specifiek voor mijn communicatie met de postcodeloterij heb aangemaakt, ontvang ik reclame van andere loterijen (oa vriendenloterij).
Daarvoor heb ik geen enkele toestemming gegeven. Ik zit niet te wachten op deze vorm van email misbruik.

De oplossing

Dat mijn gegevens puur en alleen gebruikt worden waarvoor ik toestemming heb gegeven, namelijk voor het informeren van mij door de postcodeloterij en niet voor het verzenden van ongewenste email (spam).

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Meijer,

    Bedankt voor uw melding.

    We hebben u hier vandaag over gebeld. Naar aanleiding van het gesprek hebben we - conform uw wens - alsnog in orde gemaakt dat we naar uw mailadres voortaan alleen nog berichten vanuit de Nationale Postcode Loterij zullen sturen. Het verzenden van mails vanuit de andere loterijen, waarmee wij samen de Goede Doelen Loterijen vormen, zal na de verwerkingstijd van enige weken stoppen. Vervelend om van u te vernemen dat wij uw voorkeur blijkbaar niet direct juist hadden verwerkt. Onze excuses hiervoor!

    Ook uw voorkeuren inzake telefoon en post werden met u besproken en zullen door ons volgens afspraak worden verwerkt.

    We vertrouwen erop dat we hiermee uw klacht naar tevredenheid hebben afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Capellenaartje
Datum
Uiteindelijke oplossing
conform afspraak ontvang ik alleen mailings van postcodeloterij en niet meer van de andere loterijen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen