Klacht Postcode Loterij: Extra loten activeren

Rolf

Ik doe al jaren mee met de postcode loterij. Nu blijkt dat het lot waar ik al jaren meedoe,
Niet meer voldoet. Om in aanmerking te komen voor een prijs, moet ik een etra lot kopen cq activeren. Zonder activeren geen prijs. Mijn lot is dus geen reet waard. Oplichterij.
Ik zou graag willen weten of de postcode loterij dit zomaar mag doen.

Als postcode valt op een postcode lot, gewoon uitkeren.
Mocht de postcode ongestraft hiermee verder kunnen, dan hoop ik dat iedereen stopt met postcode loterij.

Postcode Loterij
    Beste meneer Kreeuseler,
    We hebben geprobeerd telefonisch contact met u te zoeken, maar kregen u helaas niet aan de lijn. Het spijt ons te horen als bij u het idee is ontstaan dat u lot niets waard is. Dat is namelijk niet het geval. U heeft een lot waarmee u voor dertien trekkingen in het jaar meespeelt. Dit houdt in twaalf maandelijkse trekkingen en één extra trekking in het jaar. Voor die dertien trekkingen komt u in aanmerking voor alle prijzen die in deze trekkingen verloot worden. Het is echter wel zo dat we momenteel veertien trekkingen in het jaar hebben. U mist op uw lot dus één extra trekking. In u geval maakt u dus alleen geen kans op prijzen die in de veertiende trekking verloot worden. Het is uiteraard aan u om deze trekking wel of niet aan uw lot toe te voegen. Wij kunnen dit niet zonder u toestemming doen, omdat het betekent dat u dan één keer 11,75 per jaar extra betaald. Om verwarring te voorkomen, het is dus niet nodig om een extra lot aan te schaffen mocht u hier voor mee willen spelen. De veertiende trekking kan namelijk gewoon worden toegevoegd op uw huidige lot. We hopen hiermee wat meer duidelijkheid te hebben geboden.
    Webcareteam Postcode Loterij