Opgelost door Postcode Loterij: Foutief adres, onbekende deelnemer

Cherber

Ik heb een ernstige klacht over de postcodeloterij.

Ik ontvang op mijn adres post voor en zelfs prijzen op naam van ene A.B.C. Drakenburg.
Deze is niet bij ons bekend.
Terugsturen van de post of prijzen heeft geen zin, want U doet er niets mee.
Telefonisch contact lukt niet.
Er speelt op mijn adres alleen Mevrouw J. L. mee.

Ik wens vanaf heden geen post meer te ontvangen van U tav ene A.B.C. van Drakenburg. Ik zal deze vanaf nu dan ook gewoon wegwerpen.....

Stoppen met post, brieven en prijzen voor A.B.C. Drakenburg sturen naar mijn adres

Cherber
    Ik kom er vandaag achter dat de Bankgiroloterij van hetzelfde klantenbestand gebruik maakt. Ook van hun ontving ik vandaag post voor ene Mevrouw A.B.C van Drakenburg. Zie ik ook liever niet meer.
    Postcode Loterij
    Geachte heer Herber,

Wat vervelend dat u post heeft ontvangen die niet voor u bestemd is. Wij zorgen ervoor dat u binnenkort geen post meer op deze naam ontvangt.

In de komende zes weken ontvangt u misschien nog post van de Nationale Postcode Loterij die niet aan u gericht is, omdat deze post al is voorbereid. Helaas kunnen wij de verzending hiervan niet meer tegenhouden. Onze excuses hiervoor.

Wilt u geen ongeadresseerde reclame ontvangen? Dan kunt u een NEE-JA- of een NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee van dienst zijn.

Nationale Postcode Loterij

Postcode Loterij
    Geachte heer Herber,

Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee van dienst zijn.

Nationale Postcode Loterij

Cherber
    Ik ben tevreden met het voorstel dat ik over 6 weken definitief geen post meer zal ontvangen voor ene Mevrouw A.B.C. van Drakenburg. Ik hoop dat de afspraak nagekomen wordt. Ik laat het weten. Bedankt tot zover.

Cherber

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?