Klacht Postcode Loterij: Foutieve verwerking gegevens, deelname verkeerde persoon

Jmberg

Mijn moeder belde mij en gaf aan dat ze de PCL gebeld had ivm niet ontvangen Voordeelagenda. PCL gaf aan dat ze helemaal niet op haar adres meespeelt maar dat de deelname al twee maal op andere adressen is gezet. Deze adressen bleken met mij meeverhuisd te zijn. Toen ik belde om om opheldering te vragen, bleek het lot dat door mijn moeder in 2001 is aangevraagd (ik was toen 13) twee maal met mij is meeverhuisd. Aangezien mijn leeftijd, voorletters, rekeningnummer, geslacht en adres anders is, kan je dat wel merkwaardig noemen. Helemaal aangezien ik af en toe meegespeeld heb. Toch begreep de PCL niet wat nu het probleem is. Daarnaast speelde ik begin dit jaar met drie loten mee, had verzocht per mei met 1 lot mee te spelen maar nu staat het lot weer op mijn moeders naam. Erg vreemd.

Dat er tot in detail uitgezocht wordt door PCL waar het is misgegaan. Mede omdat ze herhaaldelijk tegen mijn moeder hebben gezegd dat het mijn schuld is. Daarnaast is mijn deelname, zonder mijn opzegging, stopgezet. Ik heb weinig vertrouwen meer in de PCL en ook mensen die dit verhaal horen vinden het een vreemde gang van zaken.

Postcode Loterij
    Beste meneer van den Berg, we hebben uw klacht met grote zorgvuldigheid behandeld. Inmiddels zijn wij erachter gekomen waarom uw gegevens in het verleden zijn verwikkeld met die van uw moeder en we zijn u uiteraard een antwoord verschuldigd. We hebben u de afgelopen dagen meerdere keren telefonisch geprobeerd te bereiken maar kregen u niet te pakken. Omdat het antwoord vrij gecompliceerd en uitgebreid is, geven we u graag uitleg via de telefoon in plaats van via dit Klachtenkompas. Zou u kunnen aangeven op welk tijdstip en op welke dag we u kunnen bereiken? Bij voorbaat dank.Vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij
    Jmberg
    Goedendag, helaas heb ik geen gemiste oproepen gehad. Morgen (donderdag 20 november) ben ik de gehele dag te bereiken op 0624979567.
    Beste meneer Van den Berg,
    We hebben begrepen dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met een van onze collega's. We vertrouwen erop dat hierbij alles in orde gemaakt is. Zo niet, horen wij dat graag van u.
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij
    Jmberg
    Ik zou nog teruggebeld worden door jullie
    Beste meneer Van den Berg,
    We hebben u vorige week meerdere keren geprobeerd telefonisch te benaderen, maar kregen helaas geen gehoor. Graag horen we van u wanneer we u het best kunnen bereiken.
    Webcare Team Postcode Loterij
    Beste meneer Van den Berg,
    U heeft zojuist contact gehad met één van onze collega's. We hopen u hiermee voldoende geholpen te hebben.
    Webcare Team Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?