Klacht Postcode Loterij: Geen agenda + bingoloten ontvangen

Klachtnummer
# 77907
Gebruiker
Rosalie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte postcode loterij,

Ik hoor van iedereen dat ze de agenda met extra bingoloten hebben ontvangen, wij spelen al jaren mee met 3 loten maar hebben niks ontvangen !

Mvg,

Rosalie

De oplossing

Verklaring, en alsnog opsturen

3 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Beemsterboer,Dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u de Agenda en de Bingogetallen niet heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben al onze deelnemers de Agenda toegestuurd en wij hebben niet kunnen achterhalen waarom u deze niet heeft ontvangen. Natuurlijk zullen wij deze en de bingogetallen nasturen. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Rosalie
    Datum
    Beste Postcode loterij,Hartelijk bedankt voor uw reactie! De loten heb ik inmiddels ontvangen maar geen agenda.Met vriendelijke groeten,Rosalie
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Beemsterboer,
    We verwachten dat u de Voordeelagenda in de loop van de volgende week ontvangt. Mocht u hem na die tijd nog niet ontvangen hebben, horen we dat graag. Dan gaan we hier namelijk achteraan.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen