Klacht Postcode Loterij: Geen agenda en geen bingokaarten

Klachtnummer
# 135998
Gebruiker
Mike
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het is nu bijna november en zit nog steeds te wachten op mijn bingokaarten en agenda.erg slecht dat zo'n grote organisatie zijn dingen niet op orde heeft,met geld van je rekening halen zijn ze wel altijd op tijd raar dat dat wel kan denk er ook hard over na om der mee te stoppen als dit zo blijft.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer de Groot,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u uw Voordeelagenda en bingokaarten niet heeft ontvangen. Ik laat deze opnieuw voor u opsturen. U ontvangt deze binnen 10 werkdagen.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen