Klacht Postcode Loterij: Geen bingo kaarten ontvangen op mijn Computer op zondag

Klachtnummer
# 102118
Gebruiker
poes
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De bingo kaarten niet ontvangen op zondag. Wij hebben wel een abonnement. Ik vind het niet prettig dat u, uw belofte niet nakomt . Mogelijk had mijn echtgenote al een prijs kunnen ontvangen.
Mijn echtgenote ( j.j.m Verbeten-Verschuren) is zeer ontstemd .

De Weledelgestrenge Heer
GA. Verbeten
Kastanjeweg 51
5401 GW, UDENl

De oplossing

COMPENSATIE EN DE OVERIGE 4 KANSEN KTIJGT DOOR DE VIER KANSEN OP DEZE E-MAIL OP ZONDAG.
E-MAIL: aletea@kpnmail.nl

3 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste heer Verbeten,
    Het spijt ons om te lezen dat uw vrouw de Bingokaarten niet heeft ontvangen via e-mail. Gelukkig worden alle Bingokaarten ook door ons bijgehouden, waardoor u en uw vrouw ook afgelopen zondag zeker kans hebben gemaakt op alle prijzen!
    Wij hebben het e-mailadres van uw vrouw nogmaals genoteerd voor het ontvangen van de Bingokaarten per e-mail. Uw vrouw kan eventueel ook elke zondag ook online meespelen via www.postcodeloterijbingo.nl.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Postcode Loterij
  2. Auteur
    poes
    Datum
    U geeft zelf aan dat een kans mogelijk is. Ik denk dat u iets wel een betere voorstel heeft. U weet ook de waarde van een winnende Bingo
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste heer Verbeten,
    Wat bedoelt u precies? Omdat u met twee loten heeft meegespeeld, heeft u met twee Bingokaarten kans gemaakt op de Bingoprijs. Voor de komende afleveringen zullen de Bingokaarten alsnog per mail naar u toegestuurd worden, zodat u zelf ook kan bijhouden of u de volle kaart heeft. Hopelijk geeft dit u meer duidelijkheid en anders horen wij het graag.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen