Klacht Postcode Loterij: Geen bingo kaarten ontvangen op mijn Computer op zondag

poes

De bingo kaarten niet ontvangen op zondag. Wij hebben wel een abonnement. Ik vind het niet prettig dat u, uw belofte niet nakomt . Mogelijk had mijn echtgenote al een prijs kunnen ontvangen.
Mijn echtgenote ( j.j.m Verbeten-Verschuren) is zeer ontstemd .

De Weledelgestrenge Heer
GA. Verbeten
Kastanjeweg 51
5401 GW, UDENl

COMPENSATIE EN DE OVERIGE 4 KANSEN KTIJGT DOOR DE VIER KANSEN OP DEZE E-MAIL OP ZONDAG.
E-MAIL: aletea@kpnmail.nl

Postcode Loterij
    Beste heer Verbeten,
    Het spijt ons om te lezen dat uw vrouw de Bingokaarten niet heeft ontvangen via e-mail. Gelukkig worden alle Bingokaarten ook door ons bijgehouden, waardoor u en uw vrouw ook afgelopen zondag zeker kans hebben gemaakt op alle prijzen!
    Wij hebben het e-mailadres van uw vrouw nogmaals genoteerd voor het ontvangen van de Bingokaarten per e-mail. Uw vrouw kan eventueel ook elke zondag ook online meespelen via www.postcodeloterijbingo.nl.
    Webcare Team Postcode Loterij
    poes
    U geeft zelf aan dat een kans mogelijk is. Ik denk dat u iets wel een betere voorstel heeft. U weet ook de waarde van een winnende Bingo
    Postcode Loterij
    Beste heer Verbeten,
    Wat bedoelt u precies? Omdat u met twee loten heeft meegespeeld, heeft u met twee Bingokaarten kans gemaakt op de Bingoprijs. Voor de komende afleveringen zullen de Bingokaarten alsnog per mail naar u toegestuurd worden, zodat u zelf ook kan bijhouden of u de volle kaart heeft. Hopelijk geeft dit u meer duidelijkheid en anders horen wij het graag.
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?