Klacht Postcode Loterij: Geen bingo kaarten ontvangen.

Klachtnummer
# 272731
Gebruiker
Nuka73
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij spelen mee al een aantal jaren met 1 loot. Toen we 2 jaar geleden zijn verhuisd hebben wij besloten om met beide postcodes te gaan meespelen. Wij hebben 2 weken geleden een brief ontvangen dat de oude postcode niet meer meespeelt omdat de postcode niet voorkomt in de postcodetabel van PostNl. Ik heb gebeld en het zou geregeld zijn dat wij ook zondag 10-09-2017 mee zouden doen aan de bingo met 2 loten. Dit heb ik een aantal keren nagevraagd voor de zekerheid. Wij doen mee voor de goede doelen maar het is mooi meegenomen als wij ook een prijs zouden kunnen winnen. Maar hebben deze keer geen bingo kaarten ontvangen, op 10-09-2017. Ik vraag me nu af hoe wij weten dat wij bingo hebben gewonnen.

De oplossing

Schade vergoeding lijkt me op zijn plaats.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Koster,

    Vandaag hebben wij telefonisch contact met u gehad.

    Wij hopen u op deze manier van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen