Klacht Postcode Loterij: Geen bingokaarten in 2017 en 2018 ontvangen

Klachtnummer
# 298828
Gebruiker
Am*dam020
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vorig jaar en dit jaar geen bingokaarten ontvangen. Aangezien ik in 2017 vaak in het ziekenhuis lag heb ik 1 keer gebeld in 2017, maar nog steeds niets ontvangen. Eerlijk zou zijn als ik voor 2018 twee bingokaarten zou ontvangen. Ik speel namelijk al vanaf het begin mee. Ik hoop dat het gauw wordt opgelost.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Baidjnath Misier,

    Wat leuk dat u mee doet met de Bingo tijdens Miljoenenjacht! We begrijpen uit uw bericht dat u de Bingokaarten graag per post wilt ontvangen. Wij hebben dit meteen voor u in orde gemaakt!

    De kaarten worden aankomende zaterdag bezorgd. Zo zijn ze precies op tijd voor de show op zondag.

    Wees niet ongerust als u een keer geen tijd heeft om bingo mee te spelen. Als u meespeelt in de Postcode Loterij, maakt u automatisch kans op alle prijzen die te winnen zijn. Ook de getallen op uw Bingokaart houden wij voor u bij. Wint u een prijs, dan ziet u die vanzelf op uw bankrekening verschijnen!

    Heel veel plezier met de Bingo en veel geluk tijdens Miljoenenjacht!

    Met vriendelijke groeten,

    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?