Klacht Postcode Loterij: Geen bingoloten ontvangen.

Klachtnummer
# 352485
Gebruiker
Highlander20
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben vanaf december lid van de postcodeloterij maar heb geen bingokaarten ontvangen. Kan ik nu toch mee spelen

De oplossing

Uitleg geven wanneer je wel of niet meedoet met bingo

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Dank u wel voor uw bericht. Ik heb geprobeerd u te bereiken, maar ik kreeg u helaas niet aan de lijn.

    Wat leuk dat u meespeelt in de Nationale Postcode Loterij! Wanneer u een lot heeft in de Postcode Loterij, speelt u automatisch mee met de Bingo. Uw Bingokaarten worden niet automatisch per post verstuurd, maar kunt u inzien en downloaden op de website www.postcodeloterij.nl/mijnbingokaarten . Alvast veel Bingoplezier toegewenst!

    Ik hoop dat ik u hiermee van dienst ben.

    Met vriendelijke groet,
    Eleonore
    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen