Opgelost door Postcode Loterij: Geen cadeaukaarten ontvangen van de postcodeloterij

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 332341
Gebruiker
TW vermeulen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb geen cadeaukaarten ontvangen van de postcodeloterij van12,50. Mijn naam is T.W. Vermeulen, Groenelaantje 5, 1901MS, CASTRICUM.
LOTNUMMERS: 1901MS019 en 1901MS020

De oplossing

Cadeaukaarten alsnog toegestuurd krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Vermeulen,

    Dank u wel voor uw melding. We hebben u hierover vandaag gebeld.

    We hebben u naar aanleiding van het gesprek een nieuwe DOE MAAR LEKKER DUURZAAM cadeaukaart toegestuurd. Binnen enkele dagen heeft u de kaart in huis. Deze cadeaukaart is al voor u geactiveerd, dus u kunt 'm direct gebruiken!

    U kunt uw cadeaukaart tot en met 2 december 2018 gebruiken om bij Albert Heijn duurzame producten te kopen. Let op: de actie is vanaf 19 november 2018 niet meer zichtbaar in de winkels.

    Bent u benieuwd naar welke producten meedoen? Of kunt u wat ideeën gebruiken voor een lekkere maaltijd? Kijk op www.doemaarlekkerduurzaam.nl en laat u inspireren!

    We wensen u alvast een smakelijke maaltijd en veel succes met uw deelname!

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TW vermeulen
Datum
Uiteindelijke oplossing
De cadeaukaarten wordt alsnog verstuurd!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen