Klacht Postcode Loterij: geen extra lot geen bingo kaart ontvangen

Klachtnummer
# 36863
Gebruiker
margaretborghoms@gmail.com
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo ik heb me aangemeld voor de postcode bingo en zou dan een bingo kaart doorgemaild krijgen voor de uitzending . Maar ik heb dus geen mail ontvangen van de post code loterij. Bovendien lees ik nu dat je dan weer een extra lot moet bestellen en dat heb ik dus niet gelezen want er stond dat het gratis was zonder extra verplichtingen. Ik wil dit absoluut niet dus ik wil geen extra lot . Ik vind dat de posrcode loterij de mensen probeert te misleiden. Dus hierbij geef ik geen toestemming om een extra lot van mijn rekening af te houden . En dan heb ik niet eens een bingo kaart ontvangen dus wat willen ze van mij . Het is toch allemaal bezeikte boel,

De oplossing

Geen extra bingo kaart ik heb er al 2

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Borghoms,Dank voor uw bericht. Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad.
    Voor het opvragen van de bingogetallen hoeft u geen extra loten aan te maken. Als u uw Bingo-kaartnummer heeft doorgegeven op www.miljoenenjacht.nl/bingokaart, dan ontvangt u op zondag enkele uren voor de uitzending de bingogetallen. Mocht u deze niet ontvangen, dan kunt u zondag na 16.00 uur bellen met het gratis telefoonnummer 0800-7997997. Wij kunnen u dan de bingogetallen doorgeven.
    Namens de goede doelen wensen wij u veel succes met uw verdere deelname.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen