Klacht Postcode Loterij: geen extra lot geen bingo kaart ontvangen

margaretborghoms@gmail.com

Hallo ik heb me aangemeld voor de postcode bingo en zou dan een bingo kaart doorgemaild krijgen voor de uitzending . Maar ik heb dus geen mail ontvangen van de post code loterij. Bovendien lees ik nu dat je dan weer een extra lot moet bestellen en dat heb ik dus niet gelezen want er stond dat het gratis was zonder extra verplichtingen. Ik wil dit absoluut niet dus ik wil geen extra lot . Ik vind dat de posrcode loterij de mensen probeert te misleiden. Dus hierbij geef ik geen toestemming om een extra lot van mijn rekening af te houden . En dan heb ik niet eens een bingo kaart ontvangen dus wat willen ze van mij . Het is toch allemaal bezeikte boel,

Geen extra bingo kaart ik heb er al 2

Postcode Loterij
    Geachte mevrouw Borghoms,Dank voor uw bericht. Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad.
    Voor het opvragen van de bingogetallen hoeft u geen extra loten aan te maken. Als u uw Bingo-kaartnummer heeft doorgegeven op www.miljoenenjacht.nl/bingokaart, dan ontvangt u op zondag enkele uren voor de uitzending de bingogetallen. Mocht u deze niet ontvangen, dan kunt u zondag na 16.00 uur bellen met het gratis telefoonnummer 0800-7997997. Wij kunnen u dan de bingogetallen doorgeven.
    Namens de goede doelen wensen wij u veel succes met uw verdere deelname.
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?