Opgelost door Postcode Loterij: Geen jaaragenda ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46702
Gebruiker
okido007@gmail.com
Datum
5 reacties

Details

De klacht

In tegenstelling tot andere jaren helaas nog geen jaarkalender ontvangen van de nationale postcodeloterij!

De oplossing

alsnog te ontvangen G de Vries 4305AD B.Romeijnstraat 2 Ouwerkerk

5 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste dhr./mevr. de Vries,
    Volgens onze gegevens bent u sinds een jaar geen deelnemer meer bij de Nationale Postcode Loterij. Dit is dan ook de reden dat u dit jaar geen Voordeelagenda ontvangen heeft. Helaas kunnen we u dan ook niet alsnog een Voordeelagenda opsturen. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij
  2. Auteur
    okido007@gmail.com
    Datum
    Er wordt dus kennelijk onderscheid gemaakt tussen maandelijkse abonnement betalers en en mensen die elke maand weer worden verleid tot deelname! Zelfs als die er nu en dan voor drie loten(!) in geluisd zijn?
    Jammer maar een goed moment om te stoppen met al die loterijen.
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer De Vries,
    De Voordeelagenda is alleen voorbehouden aan onze deelnemers. De agenda is dan ook alleen toegestuurd aan mensen die het afgelopen najaar meespeelden met (een) lot(en). We kunnen zowel op uw adres als uw rekeningnummer niet terugvinden dat u het afgelopen jaar hebt meegespeeld met de Postcode Loterij en kunnen u dus ook geen Voordeelagenda toesturen.
    We hopen hiermee uw vragen te hebben beantwoord.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij
  4. Auteur
    okido007@gmail.com
    Datum
    Kan men dus niet teruglezen hoeveel keer ik wel heb meegedaan via 109098 adres 4305AD 2? en wordt je dus gediscrimineerd t.a.v. abonnee,s terwijl je waarschijnlijk meer hebt uitgegeven dan zij? Nou kleef ik gelukkig niet aan de TV of internet dus...laat maar zitten. Groetjes.
  5. Auteur
    okido007@gmail.com
    Datum
    geen oplossing maar ligt niet aan Klachtenkompas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
okido007@gmail.com
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy