Opgelost door Postcode Loterij: Geen post meer

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 337233
Gebruiker
P. Nijmeijer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ondanks dat ik 3x post heb geretourneerd van een voormalig bewoner van mijn adres, blijven ze post sturen. Ik word hier doodziek van. Dit is een vorm van stalking!

De oplossing

Geen post meer

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Nijmeijer,

    Dank u wel voor uw melding.

    In onze administratie zien we dat u deze melding ook direct via het contactformulier op onze website had ingediend en dat naar u inmiddels een antwoord per e-mail werd verstuurd hierover.

    We gaven in de e-mail aan u door dat we ervoor zorgen dat u deze post, na een verwerkingstermijn van enige weken in verband met al voorbereide verzendingen, niet meer zal ontvangen!

    We vertrouwen erop dat hiermee uw melding al naar tevredenheid werd afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Nijmeijer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn adres is uit de administratie gehaald.... zegt men.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen