Ondanks dat ik 3x post heb geretourneerd van een voormalig bewoner van mijn adres, blijven ze post sturen. Ik word hier doodziek van. Dit is een vorm van stalking!
De oplossing
Geen post meer
1 reactie
Auteur
Postcode Loterij
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste meneer Nijmeijer,
Dank u wel voor uw melding.
In onze administratie zien we dat u deze melding ook direct via het contactformulier op onze website had ingediend en dat naar u inmiddels een antwoord per e-mail werd verstuurd hierover.
We gaven in de e-mail aan u door dat we ervoor zorgen dat u deze post, na een verwerkingstermijn van enige weken in verband met al voorbereide verzendingen, niet meer zal ontvangen!
We vertrouwen erop dat hiermee uw melding al naar tevredenheid werd afgehandeld.
Met vriendelijke groet, Nationale Postcode Loterij
Uiteindelijke oplossing
Auteur
P. Nijmeijer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn adres is uit de administratie gehaald.... zegt men.
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.