Opgelost door Postcode Loterij: geen postcodeloterij agenda 2014

JACKY

Sinds dit jaar ben ik weer lid van de Postcodeloterij. Via via kreeg ik informatie over deze agenda. Jammer dat ik dit niet van de Postcodeloterij zélf hoorde . Het zou vriendelijk zijn als ik deze alsnog toegestuurd kreeg omdat ik er zeker gebruik van kan maken.
Een aantal jaren geleden was ik ook lid en heb toen nooit een agenda gehad. Hoe lang bestaat deze al? vr. gr.

Alsnog toesturen svp

JACKY
    Na telefonisch contact heb ik nog steeds geen postcode-agenda. Wel kreeg ik een brief met daarin voor €15 een cadobon van de Hema. Onduidelijk dat je die alsnog moet activeren. Dit lukt dus niet. Wel kreeg ik wederom reclame om meer loten aan te kopen. Heb gebeld met verzoek dit niet te doen. Ben benieuwd naar afwikkeling agenda en Hema-bon
    Postcode Loterij
    Geachte mevrouw Veffer,
    Wat leuk dat u weer bent gaan meespelen! De Voordeelagenda is verstuurd naar iedereen die in 2013 meespeelde. Bij uitzondering sturen we u echter alsnog een Voordeelagenda toe. Deze ligt binnen drie weken bij u op de deurmat.
    De Hemakaart dient u zelf inderdaad nog te activeren. Wat vervelend dat dat tot nu toe niet is gelukt. Wilt u het via http://bit.ly/1kBAttR nog eens proberen?
    Ten slotte is uw adres geblokkeerd voor reclamepost. In verband met voorgedrukte post willen we u wel vragen rekening te houden met een overgangsperiode. Post die al klaar ligt om verzonden te worden, kunnen we namelijk niet meer tegenhouden.
    We vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij
    JACKY
    Heb toezegging van PCLoterij dat agenda binnen 3 weken verstuurd zal worden, idem HEMA-kaart. Ik wacht af. Wel fijn dat er überhaupt gereageerd wordt.