Opgelost door Postcode Loterij: Geen reactie op klacht van 26/01 onterecht geld van de verkenning afgeschreven!Z,

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 151164
Gebruiker
Gleegwater@ziggo.nl
Datum
4 reacties

Details

De klacht

26/01 klacht ingediend ,I.v.m onterecht geld van de rekening afgeschreven,
Tot nu toe nog geen reactie ontvangen ,ook niet gebeld!!

De oplossing

Terugstoten van 25 euro en contact opnemen

4 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Leegwater,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat er ongewenst inleggeld is afgeschreven voor extra loten.

    Voor een terugboeking van het inleggeld kunt u het beste contact opnemen met onze afdeling Ledenservice op 0900 - 300 1500 (€ 0,50 per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur. Of stuur ons uw verzoek via het contactformulier op onze website.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Gleegwater@ziggo.nl
    Datum
    Ik had al contact opgenomen met het 09 nummer ,maar daar vertelde zij mij dood leuk ,dat ze niets voor mij konden doen!
    Met vriendelijke groet G Leegwater
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Leegwater,

    Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij
  4. Auteur
    Gleegwater@ziggo.nl
    Datum
    Zodra ik het bedrag op de rekening heb mogen ontvangen en waar ik ook van uit ga, en ook heel tevreden over ben ,is deze klacht afgehandeld naar behoren.
    Met vriendelijke groet ,
    G Leegwater

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gleegwater@ziggo.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen