Opgelost door Postcode Loterij: Gewonnen kaartjes verlopen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 384436
Gebruiker
Eastwood
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil graag een klacht indienen over onze gewonnen prijs, een dagje uit naar keuze. Wij hadden 2 keer kaartjes gewonnen. In totaal dus 8 kaarten en nu blijken ze net al weer verlopen te zijn. Zowel voor Wildlands als voor Archeon. Dit weekend wilde we voor het eerst naar Wildlands gaan met de kids. Nu blijken de kaartjes niet meer geldig te zijn. In feite heb je gewoon een prijs gewonnen wat een bepaalde waarde heeft. (waar blijft dit)??
Een medewerker gesproken van de klantenservice, maar daar kwam ik helaas niet verder mee. Deze persoon houdt alleen maar aan dat wat het systeem zegt i.p.v persoonlijk naar het probleem te kijken. Ik hoop toch echt dat we tot een oplossing kunnen komen. Waarom een beperking van 3 maanden voor iets wat je wint en waarde heeft. Waar blijft deze waarde?

Ik hoor graag van u voor een oplossing.


Gr,
Audrey

De oplossing

Nieuwe kaartjes

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u inmiddels contact met ons heeft gehad. Hopelijk hebben wij u naar tevredenheid geholpen.

    Ik wens u een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,
    Naomi
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eastwood
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kaartjes worden opnieuw gestuurd. (Gedeeltelijk) 👍🏻
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen