Opgelost door Postcode Loterij: Gewonnen kaartjes verlopen

content Opgelost
Eastwood

Ik wil graag een klacht indienen over onze gewonnen prijs, een dagje uit naar keuze. Wij hadden 2 keer kaartjes gewonnen. In totaal dus 8 kaarten en nu blijken ze net al weer verlopen te zijn. Zowel voor Wildlands als voor Archeon. Dit weekend wilde we voor het eerst naar Wildlands gaan met de kids. Nu blijken de kaartjes niet meer geldig te zijn. In feite heb je gewoon een prijs gewonnen wat een bepaalde waarde heeft. (waar blijft dit)??
Een medewerker gesproken van de klantenservice, maar daar kwam ik helaas niet verder mee. Deze persoon houdt alleen maar aan dat wat het systeem zegt i.p.v persoonlijk naar het probleem te kijken. Ik hoop toch echt dat we tot een oplossing kunnen komen. Waarom een beperking van 3 maanden voor iets wat je wint en waarde heeft. Waar blijft deze waarde?

Ik hoor graag van u voor een oplossing.

Gr,
Audrey

Nieuwe kaartjes

Postcode Loterij
    Beste deelnemer,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u inmiddels contact met ons heeft gehad. Hopelijk hebben wij u naar tevredenheid geholpen.

Ik wens u een fijne dag!

Naomi
    Nationale Postcode Loterij

Eastwood
Kaartjes worden opnieuw gestuurd. (Gedeeltelijk) 👍🏻

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?