Opgelost door Postcode Loterij: Gratis Kerstlot ontvangen en geactiveerd en er is geld E 11,75 afgeschreven!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 48154
Gebruiker
Sandra
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een gratis kerstlot ontvangen en geactiveerd en er is E 11,75 AFGESCHREVEN, meteen een mail (klacht ingediend bij de Nationale postcode loterij en het zou max. 10 werkdagen duren voordat ik bericht zou kunnen ontvangen, na 10 werkdagen nog niets gehoord, dus weer dezelfde klacht ingediend, maar niets meer gehoord!
Wat leuk zo'n gratis lot waarbij er E 11,75 van je rekening wordt afgeschreven en nu maar weer hopen dat het de volgende maand weer niet gebeurd, klacht melden en weg je geld! Graag ontvangen wij ons geld terug en de vermelding dat het de volgende maand niet nog een keer gebeurd

De oplossing

Svp geld terug en ons uitschrijven dat het niet weer gebeurd.

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Van Denderen,
    We hebben dit even voor u nagekeken en zien dat u inderdaad in december met een Kerstlot bent gaan meespelen. Een Kerstlot is een lot dat de eerste maand gratis meespeelt en daarna loopt tot wederopzegging. We hebben het lot echter nu voor u beëindigd en er zal dus niet meer van uw rekening worden afgeschreven. Op basis van uw e-mail hebben we daarnaast de inleg van januari teruggeboekt. U kunt het bedrag van €11,75 binnen twee weken weer op uw rekening verwachten.
    We hopen u hiermee van dienst te zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Sandra
    Datum
    Prima en snel opgelost! Ik hou het wel in de gaten of het daadwerkelijk gebeurt, natuurlijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sandra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen