Klacht Postcode Loterij: gratis lot

Klachtnummer
# 90253
Gebruiker
wim
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een gratislot
in mijn kerstpakket gevonden gratis mee doen.
maar aan de achterkant staat dat je dan automatisch mee blijft doen.
dus het is niet gratis dit geen eerlijke reclame dit mensen lokke onder valse voorwenselen.
dit zou niet mogen gratis lot erop zetten en dan nog automatisch meedoen betaalt
mensen trap er niet in

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Vermeulen,
    Vervelend dat het een en ander onduidelijk is. Het is wel degelijk mogelijk in december een maand gratis deel te nemen. Er staat vermeld dat bij aanmelding, het lot na de gratis maand overgaat in een betaalde deelname. Hierbij staat ook dat u, wanneer u alleen de gratis maand mee wilt spelen, dit in orde kunt maken via onze Ledenservice via 0900 300 1500 (€0,50 per gesprek). Overigens zijn alle loten in de Postcode Loterij elk moment opzegbaar.
    Vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen