Klacht Postcode Loterij: heb nog geen nieuwe agenda ontvangen

Klachtnummer
# 84998
Gebruiker
wilhelmina van der tak
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb nog geen agenda ontvangen voor 2015 heb hem dringend nodig voor het plannen van ziekenhuisafspraken

De oplossing

graag alsnog toesturen

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw van der Tak,
    We kunnen onder de gegevens die u ons heeft toegestuurd geen lopende deelname vinden. Dit kan verklaren waarom u vooralsnog geen Voordeelagenda heeft ontvangen. Zou het kunnen dat u deelname nog onder een ander adres bij ons geregistreerd staat? We nemen hierover graag telefonisch contact met u op, zodat we dit eventueel kunnen aanpassen en u alsnog een agenda kunnen toesturen. Graag horen we van u wanneer u telefonisch te bereiken bent.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen