Klacht Postcode Loterij: Hema appeltaartkaarten; klacht postcodeloterij

Judith

Wij hebben een 3 tal kaarten ontvangen voor het bestellen van appeltaarten bij de Hema maar deze zijn via de site van de Hema niet te activeren. De kaarten zijn geblokkeerd.
wij hebben geprobeerd de klantenservice van de hema te bereiken maar deze was telefonisch niet bereikbaar en via internet hebben wij meerdere klachten gezien omtrent de kaarten,

De kaarten activeren of een tegoedbon toesturen van 15 euro zodat alsnog de taarten besteld en opgehaald kunnen worden binnen 5 werkdagen.

Postcode Loterij
    Beste mevrouw Langeveld,
    Staat er in de bijgevoegde brief dat de kaarten nog geactiveerd dienen te worden? Naar ons weten is het namelijk niet meer nodig om de HEMA-appeltaart cadeaucard na ontvangst te activeren. Indien dit niet vermeld is, gaan we er dus vanuit dat u de kaarten gewoon kunt gebruiken. We hopen u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Zo niet, dan horen we graag van u.
    Webcareteam Postcode Loterij
    Judith
    Nee er staat niet in de brief dat de kaarten nog geactiveerd moeten worden maar ik kan via de website van de Hema de actiecode niet invoeren omdat hij deze niet herkend. dat betekend dus dat ze wel degelijk geblokkeerd zijn.
    Postcode Loterij
    Beste mevrouw Van Langeveld,
    We hebben u zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken, maar helaas zonder resultaat. Het bestellen van de appeltaarten via de website van de Hema gaat als volgt:
    Kies het aantal taarten dat je wil bestellen en klik in het winkelwagentje op 'verder'. Je hoeft bij actiecode niets in te vullen. Hierna log je in als gebruiker of maak je een nieuw account aan. Je kunt daarna een afhaaldatum kiezen en een winkel waar je de taarten wil ophalen. Je bevestiging wordt dan geplaatst. Je kunt deze ophalen in de door jou gekozen winkel en aldaar afrekenen met je cadeaukaarten. De codes op deze kaarten hoef je dus tijdens de bestelling niet in te voeren.
    We hopen dat we hiermee uw vragen hebben beantwoord en hopen dat de appeltaarten zullen smaken.
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?