Klacht Postcode Loterij: Hema-cadeaukaart aanvragen via www.postcodeloterij.nl/hema lukt niet

Tonie

Het lukt niet om de kaart op te vragen via deze website omdat hij niet gevonden wordt op internet. De kaart is cadeau bij aanmelding voor deelname aan de PCL.
Na herhaaldelijk proberen lukt dat dus niet.

Ik wil graag horen hoe het wel gaat lukken! Voor 28 feb moet ie aangevraagd zijn. Ik zie ook al klachten over het activeren van de kaart na ontvangst. Dus daar wil ik ook info over om dat te voorkomen.
Kortom ik wil de kaart kunnen aanvragen met de code die ik ontving en daarna kunnen activeren met de code die ik ontvang met de cadeaukaart.

Postcode Loterij
    Beste meneer/mevrouw Bender,
    Volgens onze gegevens heeft u inmiddels al een aanmelding gedaan voor deze actie. U heeft zich aangemeld voor een lot waarbij u de eerste maand gratis meespeelt en een HEMA-cadeaucard ter waarde van 15 euro ontvangt. Deze HEMA-cadeaucard wordt opgestuurd zodra de eerste afschrijving heeft plaatsgevonden. Eind januari zal er voor het eerst afgeschreven worden. We verwachten dat u de HEMA-cadeaucard ongeveer half februari in huis zal hebben. Het is dus niet nodig om nog extra handelingen te verrichten om uw HEMA-cadeaucard te verzilveren. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Webcareteam Postcode Loterij
    Tonie
    Hartelijk dank voor uw snelle reactie, vr gr
    Postcode Loterij
    Beste mevrouw Bender,Eerst verzonden bericht was niet juist. Deze kunt u als niet verzonden beschouwen. Onze excuses hiervoor. U heeft zojuist telefonisch contact gehad met één van onze medewerkers. We vertrouwen erop dat alles zo naar behoren is afgehandeld. Met vriendelijke groet,Webcareteam Postcode Loterij
    Tonie
    Telefonisch afgehandeld. Hoop dat het nu in orde komt.