Klacht Postcode Loterij: Hema-cadeaukaart niet op te vragen via opgegeven website

sandtman

Op de aangegeven website moet je een persoonlijke code invullen, maar nergens is dit venster te vinden of wordt er verwezen naar de Hema-cadeaukaartactie (voel me bedrogen door lid te zijn geworden).
Aktie loopt tot 28 februari! Nu dwingen ze mij te bellen, dit wil ik niet.

Geef mij per mail aan wat ik moet doen om de Hema-cadeaukaart te verzilveren.

Postcode Loterij
    Beste meneer van der Sand,
    We hebben uw aanmelding bij ons in het systeem bekeken. Voor zover we kunnen zien heeft u een aanmelding gedaan voor een lot waarbij u de eerste maand gratis meespeelt en een HEMA-cadeaucard ter waarde van 15 euro ontvangt. Deze HEMA-cadeaucard wordt opgestuurd zodra de eerste afschrijving heeft plaatsgevonden. Eind januari zal er voor het eerst afgeschreven worden. We verwachten dat u de HEMA-cadeaucard ongeveer half februari in huis zal hebben. Het is dus niet nodig om nog extra handelingen te verrichten om uw HEMA-cadeaucard te verzilveren. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Webcareteam Postcode Loterij
    Postcode Loterij
    Beste meneer van der Sand,
    Eerder verzonden bericht is niet helemaal juist, deze kunt u dus als niet verzonden beschouwen. We hebben vandaag telefonisch contact gehad met uw partner. Zij heeft ons uw activeringscode doorgegeven. Het bleek dat u helaas een foutieve code heeft ontvangen om de HEMA-cadeaucard mee te activeren. Wij hebben er dan ook persoonlijk voor gezorgd dat uw Hema-cadeaucard geactiveerd is. U kunt de cadeaucard binnen drie weken in huis verwachten. Onze excuses voor het ongemak. We hopen u hiermee voldoende geholpen te hebben.
    Webcareteam Postcode Loterij