Opgelost door Postcode Loterij: Hema cadeaukaart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 43464
Gebruiker
Pisces54
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een een Hema cadeaukaart voor een appeltaart ontvangen van de Postcodeloterij. Bij het inleveren van deze kaart blijkt het saldo te zijn geblokkeerd volgens een medewerkster van de Hema.

De oplossing

Het deblokkeren van het saldo

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Abramsen,Wij hebben inmiddels contact met u gehad over de Hema cadeaucard. We vertrouwen erop dat alles nu naar wens is opgelost. Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij
  2. Auteur
    Pisces54
    Datum
    Telefonisch netjes afgehandeld door Postcodeloterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pisces54
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen