Opgelost door Postcode Loterij: Het lukt helaas niet uw opzegging te verwerken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 55104
Gebruiker
EnglishJam
Datum
2 reacties

Details

De klacht

I'm using your online form to unsubscribe from the Postcode Loterij and it refuses to let me do so. All my details are being entered correctly. I have even tried logging into my Postcode Loterij "Persoonlijke Pagina" and copying and pasting the relevant data to ensure it is being put in correctly, and I still get this irritating message telling me that :-
"Het lukt helaas niet uw opzegging te verwerken, het kan zijn dat bepaalde door u ingevulde gegevens niet overeenkomen met de gegevens in onze deelnemer administratie. "
What's the point of having an online method of unsubscribing if it does not work? The only reason I can think of is to make it more difficult to unsubscribe.

De oplossing

volledig opzeggen

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dear Mr. Saban,
    We have contacted you by phone. We trust you with this to be of service. If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.
    Sincerely,
    Webcareteam Postcode Loterij
  2. Auteur
    EnglishJam
    Datum
    This was resolved after I placed my complaint on this site. I still think that is a pity that the online registration process fails and asks people to phone a premium number to end their subscription. This is unethical business practice and businesses who use these kinds of methods to squeeze money out of people should be fined.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EnglishJam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen