Klacht Postcode Loterij: het niet ontvangen van de hemacadeaukaart december

Anoniem

Ik heb verschillende malen naar de postcodeloterij gemaild en gebeld over het niet ontvangen van de hemacadeaukaart december 3641LC 451 die ik nog steeds niet heb ontvangen, laatste telefoontje 11-02 zou 22 februari moeten ontvangen maar tot nu toe niets ontvangen. Moet ik de postcode loterij nog vertrouwen ?

Postcode Loterij
    Geachte mevrouw Isken,Onze excuses dat u de Hemacadeaukaart nog niet heeft ontvangen. Deze had u inderdaad al ontvangen moeten hebben. Wij hebben deze kaart nagestuurd. Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
    Anoniem
    Ik heb de post van vandaag afgewacht maar tot nu toe heb ik nog steeds niets ontvangen
    Anoniem
    he he eindelijk de Hema cadeaukaart ontvangen maar wel de verkeerde moest zijn t.w.v. euro 10 (via de telegraaf, neem aan dat u dat ook wel weet) heb ontvangen t.w.v. euro 5!!!! Dit vind ik wel heel heel erg kinderachtig.
    Postcode Loterij
    Geachte mevrouw Isken,Onze excuses. Een Hemakaart van nogmaals 5 euro wordt naar u toegestuurd.Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?