Opgelost door Postcode Loterij: Hoe lang moet je wachten op je geldprijs op de website zie ik staan binnen 4 weken...nog niks ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 63092
Gebruiker
geennaam
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben op 8 mei 2014 gebeld door de postcodeloterij dat ik een geldprijs heb gewonnen hierover zou ik een bevestigingsbrief krijgen deze heb ik tot heden nog niet ontvangen.
Het bedrag zou binnen vier weken worden overgemaakt niks ontvangen. Aantal keer telefonisch contact gehad en nu wordt er gezegd dat het vier tot zes weken kan duren en als ik het voor eind juni niet binnen krijg moet ik weer contact opnemen. Vind dit wel een rare procedure gelukkig staat mijn naam vermeld op de site anders zou ik er niks van geloven.

De oplossing

Ik wil graag weten waarom er op de site staat vermeld dat het bedrag binnen 4 weken wordt overgemaakt en waarom ik nog steeds niks heb ontvangen geen bevestigingsbrief of het bedrag
Zou zo snel mogelijk mijn gewonnen geldbedrag willen ontvangen. En als hun zien dat er ook een fout is gemaakt kunnen ze dit hopelijk zelf compenseren.

3 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Aksit,
    We hebben navraag gedaan bij de financiële afdeling. Naar verwachting ontvangt u eind volgende week het gewonnen geldbedrag op de rekening. Voordat een dergelijk geldbedrag gestort kan worden, dient er eerst het één en ander gecontroleerd te worden. Vandaar dat hier enige tijd overheen gaat. Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij
  2. Auteur
    geennaam
    Datum
    Bedankt voor de informatie ik wacht het af en hoop het geld volgende week te ontvangen.
  3. Auteur
    geennaam
    Datum
    Ik hoop dat ik het volgende week ontvang.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
geennaam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen