Opgelost door Postcode Loterij: Hoe lang moet je wachten op je geldprijs op de website zie ik staan binnen 4 weken...nog niks ontvangen

geennaam

Ik ben op 8 mei 2014 gebeld door de postcodeloterij dat ik een geldprijs heb gewonnen hierover zou ik een bevestigingsbrief krijgen deze heb ik tot heden nog niet ontvangen.
Het bedrag zou binnen vier weken worden overgemaakt niks ontvangen. Aantal keer telefonisch contact gehad en nu wordt er gezegd dat het vier tot zes weken kan duren en als ik het voor eind juni niet binnen krijg moet ik weer contact opnemen. Vind dit wel een rare procedure gelukkig staat mijn naam vermeld op de site anders zou ik er niks van geloven.

Ik wil graag weten waarom er op de site staat vermeld dat het bedrag binnen 4 weken wordt overgemaakt en waarom ik nog steeds niks heb ontvangen geen bevestigingsbrief of het bedrag
Zou zo snel mogelijk mijn gewonnen geldbedrag willen ontvangen. En als hun zien dat er ook een fout is gemaakt kunnen ze dit hopelijk zelf compenseren.

Postcode Loterij
    Beste meneer/mevrouw Aksit,
    We hebben navraag gedaan bij de financiële afdeling. Naar verwachting ontvangt u eind volgende week het gewonnen geldbedrag op de rekening. Voordat een dergelijk geldbedrag gestort kan worden, dient er eerst het één en ander gecontroleerd te worden. Vandaar dat hier enige tijd overheen gaat. Onze excuses voor het ongemak.
    Webcareteam Postcode Loterij
    geennaam
    Bedankt voor de informatie ik wacht het af en hoop het geld volgende week te ontvangen.
    geennaam
    Ik hoop dat ik het volgende week ontvang.

geennaam

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?